fredag 30 januari 2009

Skador

Sveriges bäste hockeymålvakt är skadad. Jonas Gustafsson vilar från både landslag och klubblag. Här hemma styr sjukdomen också livet just nu. Yngste sonen är magsjuk (det värsta jag vet). Med anledning av det har vi tillbringat dagen i soffan framför TV:n - fast det blev barnkanalen i stället för sport.

Motorsport är inte riktigt min grej, men med tanke på hur fabriksstallens ekonomi ser ut tycker jag att det faktiskt är riktigt roligt att vinterrallyt är ett SM-rally. Det blir en helt annan värmländsk touch över arrangemanget.

Dagens citat:

"Rätta mig om jag inte har fel..."
Christer Abrahamsson

1 kommentar:

  1. Hej, kul att du börjat en egen blogg. Tja nu kan ni ju sitta å blogga samtidigt!
    Det var ett väldigt fint kort på dig antar att frugan din tagit fotot.
    Theresia

    SvaraRadera