torsdag 26 maj 2011

Nu jäklar!

Nu ska det bli ordning på det här! Självklart ska jag klara att blogga... När det gäller sport går det i rasande fart just nu. Barnen spelar fotboll för jämnan, och en av dem håller dessutom på med golf. Mitt eget sportande går väl kanske inte i rasande fart. Milen på 56.58 idag gör väl ingen människa glad... Fast det var under 57 minuter - det gläds jag åt i alla fall.

Glädjande har Degerfors varit också i inledningen av serien. Fast nu väntar hårdare motstånd - Hammarby på fredag. Har ingått ett vad med två hedningar. Den som förlorar får bjuda klassen på glass på måndag - ska bli gött!

Ett annat vad har jag redan vunnit! FBK tog ju SM-guld, så svågern har att bjuda på golfrunda på valfri plats. Något att se fram emot.


Dagens citat:

Sportreportern:"Varför bytte du ut målvakten i tredje perioden, så dålig var han väl inte?"
Tränaren: "Man kan säga att han bytte ut sig själv eftersom han fick matchstraff"

(Tyvärr var sportreportern jag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar